RR na výletě v Jindřichově Hradci

5.7. - 8.7. 2018

Ve čtvrtek 5.7 se vydala skupina RR vlakem směr Jindřichův Hradec prohlédnout si okolí i město. Vyrazili jsme brzo ráno vlakem a kolem poledne jsme byli v Hradci. Ubytovaní jsme byli v místní skautské klubovně, která připomínala pětihvězdičkový hotel, ale nikdo z nás si rozhodně nestěžoval, a naopak nás to příjemně překvapilo. Navíc nás ubytovával velmi milý rover, který byl velmi komunikativní a snažil se, abychom se cítili jako doma.

První odpoledne jsme strávili v Hradci. Šli jsme se podívat na místní hrad, ze kterého byl krásný výhled na celý Hradec. Následně jsme v Hradci ochutnali co nejvíce různých zmrzlin, ze kterých zvítězila ta, u které obsluhoval jeden vtipálek, který nám tím připomněl chorvatské zmrzlináře.
Druhý den už jsme vyrazili do terénu. Prohlédli jsme si hrad Landštejn a vydali se skrze Českou Kanadu plnou Řopíků (opevnění). Navštívili jsme také Pfaffenschlag, což je stará osada, ze které zbyly už jen základy. Večer jsme si dopřáli večeři v Hradci s velmi příjemnou obsluhou, která akorát měla problém s odhadem pálivosti jídla, jinak byla slečna ovšem moc milá, hezká a usměvavá.

V sobotu jsme vyrazili směr Rakousko. Krásnou přírodou jsme došli až k hraničnímu kameni, kde byly ještě pozůstatky železné opony. Dali jsme si kofolu v jednom místním podniku a obloukem se vrátili zpět. Večer jsme zhlédli čtvrtfinále Chorvatsko vs Rusko, zahráli pár deskovek, Trackmanii (Sandman opět úřadoval) a druhý den v poledne už jsme seděli ve vlaku na cestě domů.